ponedjeljak, 23. svibnja 2016.

NA VAŠE TRAŽENJE (3) - D.MOČILA-KRIČANOVO-KOLIBE

           Onako, kako je to moj ''anonimni posjetitelj'' bloga i tražio, u nedjelju 22.05.2016. godine, sam nastavio sa obilaskom susjednih sela i pri tom pokušavao snimiti što manje ruševina. Na žalost, u kadru se nađu i ostatci naših uspomena, često prepušteni utjecaju prirode i podivljalog raslinja koje nemilosrdno ''guta'' ostatke ostataka nekadašnje života.
Idući kroz Kričanovo, uz put sam sreo nekolicinu bivših mještana koji su uređivali rijetke, ali ipak obnovljene okućnice i koji su mi pomagali pronaći neke sokake i objekte, kojih sam se sjećao ali ih nisam mogao locirati.
          Kao u skoro svim povratničkim sredinama, tako i na ovoj mojoj ruti zabilježio sam prekrasno sređene: jednu crkvu, tri kapelice, jedan spomenik i džamiju koje su ''nikle'' u zaista modernom i lijepom ruhu! Ostalo... uglavnom pokrpano da bi se daljnje propadanje zaustavilo, ali vrlo često uredno održavano, što se može vidjeti na priloženim fotografijama.
Za vidjeti je dosta toga, ali uvijek me prvenstveno zanimaju obnovljeni objekti koje sam i najviše snimao. Tako je nastalo  nekoliko lijepih fotografija, za koje sam siguran da će kod vas probuditi mnogo uspomena, i nadam se, inicirati vas da barem jednom godišnje posjetite rodni kraj:

Donja Močila (Greda):







Kričanovo:













D.Kolibe i ulaz u G.Kolibe:




2 komentara:

Anonimno kaže...

Jozo hvala ti najljepša, stvarno si brz. Pozdrav tebi
i posjetiteljima tvog bloga.

Jozo Kovačević kaže...

Kako sam i obećao! Nema na čemu, sve je to i moj, istina širi zavičaj!