utorak, 23. veljače 2016.

NI ŠUMA, NI NJIVA!

 
                    Nakon dugo vremena, htio sam se još jednom uvjeriti, da li se naše šume i dalje bespravno sjeku. Prošao sam, novim,  do sada neviđenim, devastiranim prostorom bivših šuma!
Evo kako je to izgledalo u subotu, 20.veljače 2016. godine:








Prve tri fotografije pokazuju što ostaje iza drvokradica i devastatora naših šuma, a sljedeće, pokazuju nove panjeve, ali i već propale panjeve stare i po nekoliko godina. 






 
Gledajući ove zadnje tri fotografije, sa veseljem pomislih, nešto je i ostalo, barem po tlu, a izgleda da ima i za nastavak devastacije i krađe neviđenih razmjera, jer i kada netko nekome dozvoli da sječe u njegovome, taj se elegantno proširi i na ostale parcele, bez ikakvih posljedica. I tako to traje već dvadeset godina! 

2 komentara:

Anonimno kaže...


Slično stanje je i na drugim prostorima, bez obzira tko su vlasnici! ''Stradavaju'' podjednako šume i u vlasništvu Hrvata, ali i u vlasništvu Srba i Muslimana, pogotovo tamo gdje su sela prazna! Na žalost, fotografije su prerealistične, ali i pored toga ne pokazuju razmjere devastacija koje i dalje traju i traju. A što radi vlast!???

Anonimno kaže...

Ništa to nije novo. Ja sam uputiu mail prije dvije godine načelniku i dobio sam odgovor reda radi. Ništa se nije poduzelo i neće. Razmišljam da kupim par spey kamera na senzor i postavim ih na zanimljiva mjesta . Foto matrijale koje prikupim postavit ću na net pa nek se zna ako nezna njihova policija. Jednom prilikom sam u Lovačkom rogu pričao o tome i rekli su mi da se sve zna ali ne žele se sukobljavati jer su to njihovi glasači. Vlast je vlast koja brani svoje glasače kradljivce tuđih dobara.