četvrtak, 3. srpnja 2008.

Umjesto slika ...




GORJELA JE JEDNA BAKLJA
Tamo u mom rodnom kraju
Gdje sve poznam, gdje me znaju
Jedna baklja gorjela je
Baklja koja život daje
Plamen ovaj svima mio
Ponos grada svog je bio
Vezivo nas, sve nam dao
Danju noću uvijek sjao
Vraćajuć se otkud s puta
Svakom od nas pogled luta
Tražeć pogled u daljini
Plamen što ga sretnim čini
A kad pogled ga dokuči
Srce jače počne tući
Evo kuće, rodnog kraja
Evo našeg zavičaja...
Jednog dana i bez kvara
Ugasi se baklja stara
Koliko su svjesni bili
Ti što su je ugasili
Ovaj simbol našeg grada
Za budućnost bolju nada
Tek plamen se mržnje rodi
Koji nas u propast vodi
On upali plamen rata
Što se širi i sve hvata
Sve što ljudska ruka stvori
Pored baklje sada gori
Gore kuće, gore sela
Sve je mržnja to donjela
Ljudi ginu, ljudi bježe
Još su ove slike svježe...
Mir se vrati nakon svega
Al ne narod iz svog zbjega
Rasušmo se širom svijeta
O sudbino ti prokleta
Svuda pustoš i zgarišta
Tužne slike, lijepog ništa
Oko baklje ljudi strani
Gdje li su mi sad jarani
Baklja ništa im ne znači
Kako za nju lijek pronaći
al nas naša baklja čeka
Da dođemo iz daleka
Dušu da joj udahnemo
Da joj plamen donesemo...
Dok mir krhi eto traje
Mržnja posvud ostala je
Mržnja koja neće dati
Da se baklji plamen vrati
Kolko proći će vremena
Bit će baklja bez plamena
Kako me to tužnim čini
Tu daleko u tuđini
Često isti san me mori
VIDIM BAKLJU KAKO GORI
Ja sam tamo, svi su tamo
Ali sve to san je samo
Nade ipak uvijek ima
Neka vatra u grudima
Da će san moj stvarnost biti
Da ćemo se svi vratiti
Tu na vrata Bosne naše
Mladost, snovi gdje ostaše
Kod svakog baš čovjeka
Tinja nada, baklja nekla ...
Dok oblaci nebom plove
Mene moja baklja zove
Mene zove rijeka Sava
Nasred koje Ada spava
Tko mi sruši moje snove
Tko iscrta bore nove
I sve o čemu sam mašto
Ja se pitam zašto, zašto.
(Ovaj tekst pjesme, brođanina Zlatana Kovačevića (?), koji sam primio faxom prije 6-7 godina, ne sjećam se više od koga, čuvam u svojoj arhivi kao vjerni dokaz nostalgije za našim zavičajem. Objavljujem ga, bez obzira što je sigurno već viđen na internet stranicama. Hvala autoru ovih redaka)


Nema komentara: